About Me

I started this blog in 2014. Aishettina (if you don't know is one of my nicknames) is a small wonderful place on the web where I can talk about my passions: make-up and beauty. I decided to open this blog to combine my passion for makeup and writing, and in these years I have had the opportunity to work with many companies and meet wonderful people. Here you'll not find only reviews. This it's my own space where I can share with you what I love, my thoughts and my life.

💄 More than makeup

Yes, I'm obsessed with makeup but I also love reading, walking on dry leaves, spending time with people I love, tulips, snow, the sound of rain, Harry Potter, cinnamon cookies, action movies, hear my cat purring, pink, TV series, vintage, floral prints, The Aristocats, and little things in life.


Happiness is a choice. And I choose to open this blog.

Aishettina

Ho iniziato questo blog nel 2014. Aishettina (se non lo sapete è uno dei miei soprannomi) è un piccolo meraviglioso spazio sul web dove poter parlare delle mie passioni: il makeup e il beauty. Ho deciso di aprire questo blog per unire la mia passione per il makeup e la scrittura e in questi anni ho avuto modo di collaborare con numerose aziende e conoscere persone meravigliose. Qui però non troverete solo review! Questo è il mio spazio personale dove poter condividere con voi ciò che amo, i miei pensieri e la mia vita.


💄 Non solo makeup

Sì, sono ossesionata dal makeup, ma amo anche leggere, camminare sulle foglie secche, passare il tempo con le persone che amo, i tulipani, la neve, il rumore della pioggia, Harry Potter, i biscotti alla cannella, i film d'azione, ascoltare le fusa del mio gatto, il rosa, le serie tv, il vintage, le stampe floreali, gli Aristogatti, e le piccole cose della vita.

La felicità è una scelta. E io ho deciso di aprire questo blog.